Будівництво нового мосту у Кременчуці: на березі Дніпра розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль

новий міст Кременчук

У Кременчуці на лівому березі річки Дніпро розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль.

Таким чином випробують несучу здатність палі, щоб у майбутньому опори мосту витримали проєктне навантаження. Глибина, на яку влаштовується паля – 30 метрів.

Про це повідомили на сторінці у Фейсбук Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Після завершення робіт на лівому березі, розпочнеться робота за аналогічним принципом на правому березі.

Загальна довжина ансамблю нового мосту становитиме понад 3 км. Згідно з ТЕО, міст буде вантовим і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він сполучатиметься з дорогою Н-08 Бориспіль-Маріуполь, на лівому — з нинішньою вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок на різних рівнях.

Новий міст стане довгоочікуваною альтернативою Крюківському мосту, який звели ще у 1872 році, і який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області. Ця переправа сьогодні перебуває в аварійному стані. Подальше руйнування Крюківського мосту загрожує транспортним колапсом Центральній Україні, адже через нього проходять дві дороги державного значення: М-22 Полтава-Олександрія, Н-08 Бориспіль-Маріуполь та залізнична гілка.

Генеральний підрядник – компанія Doğuş Grubu .